görevine atanan İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, kamu güvenliği, Manisa’nın huzur ve asayişine yönelik yürütülen çalışmalar ile şehirdeki kurumlar arası işbirliğinin önemine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu. Samimi bir atmosferde geçen görüşmede, Manisa’nın güvenliği ve vatandaşların huzuru için sürdürülen çalışmalara ilişkin karşılıklı görüş alışverişi yapıldı. 22.Dönem TBMM Başkanı Bülent Arınç, İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’e yeni görevinde başarılar diledi. Ziyarette Arınç’a Anemon Oteller Onursal Başkanı İsmail Akçura da eşlik etti.
Bülent Arınç'tan, İl Emniyet Müdürü Karayel'e ziyaret
Eski Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç Manisa İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir